hur-vet-man
Skillnader
Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.
Börjar medFöregående version.Nästa version. | Föregående version. | ||
hur-vet-man [2020/12/02 13:46] – anita | hur-vet-man [2021/12/25 19:24] (aktuell) – anita | ||
---|---|---|---|
Rad 1: | Rad 1: | ||
====== Hur vet man om barnet är särskilt begåvat? ====== | ====== Hur vet man om barnet är särskilt begåvat? ====== | ||
- | |||
- | [[tankt-och-tyckt-om-begavning|Backa ett steg]] | ||
Vanligtvis märker man det i jämförelsen med andra jämnåriga barn. Men det finns också andra mer subtila sätt. | Vanligtvis märker man det i jämförelsen med andra jämnåriga barn. Men det finns också andra mer subtila sätt. | ||
Rad 19: | Rad 17: | ||
\\ | \\ | ||
**Se vidare:** \\ | **Se vidare:** \\ | ||
+ | [[Barns utveckling]]\\ | ||
[[hogpresterande-respektive-provocerande|En förenklad tabell över kvalitativa skillnader mellan högpresterande respektive provocerande (högprotesterande)]] \\ | [[hogpresterande-respektive-provocerande|En förenklad tabell över kvalitativa skillnader mellan högpresterande respektive provocerande (högprotesterande)]] \\ | ||
[[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\ | [[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\ | ||
[[https:// | [[https:// | ||
K. Heller Published 2004]] | K. Heller Published 2004]] |
hur-vet-man.1606916774.txt.gz · Senast uppdaterad: 2020/12/02 13:46 av anita