Användarverktyg

Webbverktyg


hur-vet-man

Skillnader

Här visas skillnader mellan den valda versionen och den nuvarande versionen av sidan.

Länk till den här jämförelsesidan

Börjar medFöregående version.
Nästa version.
Föregående version.
hur-vet-man [2020/12/02 13:46] anitahur-vet-man [2021/12/25 19:24] (aktuell) anita
Rad 1: Rad 1:
 ====== Hur vet man om barnet är särskilt begåvat? ====== ====== Hur vet man om barnet är särskilt begåvat? ======
- 
-[[tankt-och-tyckt-om-begavning|Backa ett steg]] 
  
 Vanligtvis märker man det i jämförelsen med andra jämnåriga barn. Men det finns också andra mer subtila sätt. Vanligtvis märker man det i jämförelsen med andra jämnåriga barn. Men det finns också andra mer subtila sätt.
Rad 19: Rad 17:
 \\  \\ 
 **Se vidare:** \\  **Se vidare:** \\ 
 +[[Barns utveckling]]\\
 [[hogpresterande-respektive-provocerande|En förenklad tabell över kvalitativa skillnader mellan högpresterande respektive provocerande (högprotesterande)]] \\  [[hogpresterande-respektive-provocerande|En förenklad tabell över kvalitativa skillnader mellan högpresterande respektive provocerande (högprotesterande)]] \\ 
 [[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\  [[e-bok-utanfor-ramarna-2018|e-boken Utanför Ramarna]] \\ 
 [[https://www.semanticscholar.org/paper/Identification-of-gifted-and-talented-students.-Heller/56757f1700d865a9920d8d033370c8ca4c1af6e6?p2df|Identification of gifted and talented students. [[https://www.semanticscholar.org/paper/Identification-of-gifted-and-talented-students.-Heller/56757f1700d865a9920d8d033370c8ca4c1af6e6?p2df|Identification of gifted and talented students.
 K. Heller Published 2004]] K. Heller Published 2004]]
hur-vet-man.1606916774.txt.gz · Senast uppdaterad: 2020/12/02 13:46 av anita